Hodnocení firmy Servis AUTO OPAT s.r.o.

*
*
*
*
*
3 hodnocení
tomkos
7.11.2017
*
*
*
*
*

Nejhorší přijímací technici, místo aby mi napíchli autodiagnostiku, zjistili závadu a pak teprve řekli co dál. Páni technici mi řekli, ať jim tam nechám na týden auto a že pak se na to podívají. Asi pravděpodobně až se jim bude chtít. Byl jsem pak jinde, kde mi napíchli hned bez řečí, závadu našli, řekli mi co by doporučili a bylo to bez výmluvy. Do autoservisu Opat nikdy nevkrocim.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
16.10.2017
*
*
*
*
*

Auto Opat nedoporučuji!!!!! Pokud můžete vyhněte se jim obloukem. Před 2týdny jsem u nich koupila ojetinu. Ze začátku vstřícné vystupování atd., ale pak najednou když byly s autem potíže. Dle vyjádření servisu: ještě pár km a mohli se s dcerou zabít (tak najednou ruky pryč od 2leté záruky na skryté vady). Nejhorší na tom bylo, že jsem tam byla s tím samým problémem 2x a ani jednou se nikdo nebyl na to auto podívat a chování prodejců nebudu ani popisovat. Fakt pokud můžete zvolte jiného prodejce.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
peter.h.
9.3.2017
*
*
*
*
*

Přijel jsem do Nupak na doporučení. Přístup prodavače byl perfektní, vystupování na úrovni, zjišťování přání a potřeb zákazníka taky super. Škoda, že tímto skvělým člověkem moje zkušenost s Auto Opat neskončila. Pak začali problémy. Udělal jsem evidenční kontrolu, doručil doklady na pobočku Legerova. Zaplatil jsem povinný ručení a tímto to mělo být vyřízený. Po týdnu se ozval pán že potřebují doklad o pobytu v ČR. Poslal jsem mu je. PO TŘECH MĚSÍCÍCH se najednou ozvali, že auto není přepsaný. Ptal se, PROČ JSEM NEDODAL DOKLADY. Všechno jsem vysvětlil. Řekl, že to na vlastní náklady zařídí (pár stovek pro ně není problém řekl), a ptal se kde je velký techničák (to si snad dělají srandu??). Měl to zjistit a zavolat zpátky. Nikdo nezavolal (??). Po 2 týdnech jsem zavolal já, jak to teda je a všechno vysvětlil znova (zase hledali kde jsou doklady). Pán pak zavolal zpátky s tím, že jím to mám přivézt do Nupak, přitom na pobočku Legerova to mám 2 km, ale to prý nejde (proč mi neřekl). Zaměstnanec mi pak sdělil, že evidenčku si prý mám PO KONZULTACI S VEDENÍM SPOLEČNOSTI zaplatit sám (ano správně, už podruhé), protože je to podle nich celé moje vina. Sdělil jsem mu, že si to zařídím, ale že s jeho názorem nesouhlasím, moje vina to fakt není, tak ať mi nepodsouvá pocity viny a nemanipuluje mě, že já za tohle můžu a proto si to mám zaplatit. A že mě překvapuje, jak (VEDENÍ?) mění názory a proto už po nich nic nechci a raději si to zaplatím, než abych s nimi a jejich neprofesionálním přístupem ztrácel čas. Na přání hezkého dne jsem musel zareagovat, bylo to vážně nevhodné po tom všem. Řekl jsem, že jejich firmu NIKDY NIKOMU NEDOPORUČÍM, a že od nich odcházím zklamaný a naštvaný a vyhnu se Nupakům a jejich firmě obloukem. A on má tu drzost popřát mi "hezký den" . Prý ho to mrzí, ale NIC S TÍM NEUDĚLÁ. Tak to asi ne, protože se říká: Kde není vůle, tam není cesta. Hezký den jsem nepopřál (poprvé po několika letech) a fakt jsem z toho naštvaný, jak je jim to všechno jedno. Píče o zákazníka je pro ně cizí pojem. V obchodním prostředí se pohybuji 15 let, a tohle je přesná ukázka toho, jak by péče o zákazníka NEMĚLA NIKDY VYPADAT. Takže Sbohem.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Přidat hodnocení
  • Komerční 467
  • Nupaky
  • 251 01
  • mapa